1. Обговорили те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань;
2. Створили презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів;
3. Створили план впровадження теми;
4. Створили документ для фасилітації;
5. Визначили наявність усіх складових свого Портфоліо;
6. Знайшли Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян;
2. Створили презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів;
3. Створили план впровадження теми;
4. Створили документ для фасилітації;
5. Визначили наявність усіх складових свого Портфоліо;
6. Знайшли Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян;
Немає коментарів:
Дописати коментар